Gerek kamu, gerekse özel sektör kuruluşlarının, tüketici taleplerine yanıt verebilen, etkin iletişim diline sahip, organizasyon ve planlama becerisi yüksek reklam ve tanıtım birimlerinde çalışacak nitelikli elemanları yetiştirmek ve bu alanda araştırma yapmaktır.
Programın eğitim süresi iki yıl, eğitim dili ise Türkçedir. İsteğe bağlı olarak İngilizce Hazırlık Sınıfı okuma imkânı bulunmaktadır.
Çalışma Alanları:
Kamu ve Özel Sektörde; İşletmelerin halkla ilişkiler departmanları, kurumsal halkla ilişkiler departmanları, Satış departmanları, Pazarlama departmanları, Kurumsal pazarlama departmanları, İletişim departmanları, Kurumsal iletişim departmanları, Kurumların medya ile bağlantısını sağlayan medya ilişkileri veya metin yazarlığı pozisyonları, Reklam bölümleri, Reklam ajansları, dijital reklam ajansları, medya ajansları ve danışman ajanslar, Dijital yayıncılık bölümleri, Organizasyon şirketlerinde ilgili departmanlar, Medya planlama kuruluşları, İletişim danışmanlıkları, Müşteri temsilcilikleri, müşteri ilişkileri departmanlarında çalışabilmektedirler.
Dikey Geçiş Sınavı ile Tercih Yapılabilecek Lisans Programları;
Görsel İletişim Tasarımı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Bilimleri, İletişim Sanatları, İletişim Tasarımı, İletişim Tasarımı ve Yönetimi, İletişim ve Tasarım, Reklam Tasarımı ve İletişimi , Reklamcılık, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler