ustbant_Kalite-2

Dijital Dönüşüm ve Fiziksel Alan Değerlendirme Anketi

DİJİTAL ALTYAPI
Dijital altyapı, günümüzde eğitim ve iş süreçlerinin verimli ve etkili bir şekilde yürütülmesi için kritik bir role sahiptir. Bu nedenle, dijital sistemlerimizin ve süreçlerimizin kullanıcı dostu, güvenli, erişilebilir ve ihtiyaçları karşılayacak şekilde olup olmadığını değerlendirmek amacıyla sizden geri bildirim almayı hedefl iyoruz.
Anketimiz, üniversitemizin dijital altyapısının mevcut durumunu anlamak, potansiyel iyileştirme alanlarını belirlemek ve eğitim kalitesini artırmak için gerekli adımları planlamak adına büyük bir öneme sahiptir. Aşağıda yer alan sorular, dijital altyapımızın farklı yönlerini kapsamaktadır ve sizin deneyimleriniz, ihtiyaçlarınız ve görüşleriniz doğrultusunda bu alandaki çalışmalarımızı şekillendirmemize yardımcı olacaktır.

Bilgi Formu
Personel Bilgileri
Bağlı Bulunduğunuz Birim
Görev Yaptığınız Yerleşke
1-Üniversitemizin dijital altyapısına yönelik memnuniyet puanınızı 0-100 puanarasında olacak şekilde belirtiniz.
2-Kampüs içerisinde Wi-Fi bağlantısında teknik problem yaşanmakta mıdır? (Örneğin; kampüs içerisinde herkesin erişimine açık olması, sınıfl ardan bağlantı gerçekleştirilmesi vb.)
3- Üniversite genelinde, yerleşke ve görev yaptığınız birim özelinde dijital altyapı geliştirme ekipleri var mı?
4-Görev yaptığınız birimde yaşanan dijital sorunlar nasıl ve ne hızda çözüm bulmaktadır?
5-Veri yedekleme ve kurtarma süreçleri hakkında bilgi sahibi misiniz?
6-Görev yaptığınız birimde her yıl teknolojik yenilik yapılmakta mıdır?
7-Üniversitenin dijital ve fiziksel altyapısına yönelik güncel bilgiler her sene düzenli olarak öğrencilere ve tüm çalışanlara sunulmaktadır?
8-Mezunların takip edilebileceği dijital sistem mevcut mudur?
9-Öğrencilerin eğitim süresince faydalanabildikleri dijital sistemler (OBS, Webmail, İstek / Arıza Bildirim Arayüzü, Bilgisayar Laboratuvarları, Kütüphane Hesabım vb.) etkin kullanulmakta mıdır?
10-Üniversitenin dijital altyapısında iyileştirilmesi gereken konular nelerdir? (Hem üniversite hem de görev yaptığınız birim açısından değerlendirebilirsiniz.)
12-Üniversitemizdeki dijital altyapının, karar vericiler için rapor üretebilecekkapsayıcılığa ve geçerliliğe sahip olduğunu düşünüyor musunuz?
13-Üniversitemizdeki dijital altyapı, entegre kurumsal arşivleme sistemi sağlamaktamıdır?
FİZİKSEL ALAN
Anketimizin bu bölümü, üniversitemizin fiziksel alanlarının güncelliği, konforu, işlevselliği ve erişilebilirliği hakkında bilgi almayı amaçlamaktadır.
Aşağıda yer alan sorular fiziksel alanlarımızın çeşitli yönlerini kapsamakta olup; sizin deneyimleriniz, ihtiyaçlarınız ve görüşleriniz doğrultusunda bu alanlardaki çalışmaların şekillendirilmesine yardımcı olacaktır.
14- Üniversitemizin fiziksel alanlarına yönelik memnuniyet puanınızı 0-100 puanarasında olacak şekilde belirtiniz.
15- Görev yaptığınız yerleşkenin genel erişilebilirliği ve ulaşımını nasıl değerlendiriyorsunuz?
16 -Öğrenciler ve tüm çalışanlar için yerleşkeye ulaşım yolları çeşitlendirilmiş midir?
17 -Öğrencilerin yerleşkelere ulaşımlarını ve yerleşke içerisinde gitmek istediklerinoktalara erişebilmelerini kolaylaştıracak uygulamalar mevcut mu? (Yazılı/dijital)
18 -Yerleşkelerde kapsayıcılığa dikkat edilmekte midir? Her çeşit öğrenci/çalışan ve misafir için erişilebilir midir? (Örneğin; engelli, yabancı vb. üzerinden örneklendiriniz)
19 -Görev yaptığınız yerleşkede farklı beslenen kişiler için alternatif menüler sunan kafe ve restoranlar var mı? (Örneğin; vegan vb.)
20 -Görev yaptığınız yerleşkede yeterli düzeyde yeşillik ve ağaç var mı?
21 -Görev yaptığınız yerleşkede ders öncesinde, ders arasında ve sonrasında öğrencilerin kampüste kalmasını teşvik etmek için yeterli sosyal alan var mı?
22 -Görev yaptığınız yerleşkede öğrencilerin ders öncesinde, ders arasında ve sonrasında kampüste kalmasını teşvik etmek için esnek çalışma alanları var mı?(Örneğin; wifi bağlantılı grup çalışması odaları vb.)
23 -Evde sınırlı internet imkanı olan öğrenciler için kampüste çevrimiçi derslere bağlanabilecekleri çalışma alanları bulunmakta mıdır?
24 -Görev yaptığınız yerleşkedeki atık yönetimi uygulanmakta mıdır? Lütfen hem üniversite geneli hem de görev yaptığınız birim özelinde cevaplayınız.
25 -Görev yaptığınız yerleşkedeki kütüphane 7/24 hizmet vermekte midir?
26 -Görev yaptığınız yerleşkede yabancı öğrenciler için İngilizce yönlendirici tabelalar bulunmakta mıdır?
27 -Görev yaptığınız yerleşkede enerji ve su verimliliği için ne gibi uygulamalar bulunmaktadır?
28 -Görev yaptığınız yerleşkede geri dönüşüm stratejileriyle ilgili iyileştirme ya da geliştirme potansiyeli olan alanlar var mı?
29 -Sizce fiziksel alanlarda yapılması gereken ilk öncelikli değişiklikler veya iyileştirmeler nelerdir?